kreativ jag känner mej

Godmorgon!! Förlåt och ännu mera förlåt att jag inte har uppdaterat på hela veckan :( men jag har verkligen inte haft tid, Jag har inte varit hemma nånting typ. Jag har gott till skolan lite innan 8 varje dag sen har jag inte kommit hem sen nångång efter 9 på kvällen.. så ni kanske förstår att jag inte har hunnit uppdatera :)

Känner mej väldigt kreativ i dag ^^ vet inte riktigt vad jag ska göra :s ska jag måla, ska jag rita, ska jag fota, ska jag pyssla, ska jag fixa mina foton eller ska jag hitta på nått annat kretivt?? ibland vill man hinna göra allt på en gång!! Va tycker du att jag ska göra?
      Jag funderar på att dra me min far till jakobsberg för att kolla på ipods och mp3s och sen kanske flörta me honom till skopunkten.. men grejjen är väl den att han har någ annat för sej idag så det blir nog inget jakobsberg idag : /




Klippte lugg i går igen :) fast blev inte nöjd.. luggen blev lite för kort och jag sa att hon inte skulle klippa nånting på resten av håret men ändå så är ca 5 cm borta!! Tänker faktiskt inte klippa mej där nått mer nu, det var riktigt länge sen som jag klippte mej där och blev nöjd.  

Morr!! och ännu mera morr!

Usch!! nu blir jag jätte sur!! jag hade skrivit ett jätte långt och fint inlägg om min helg.. och sen när jag tröck på spara och publicera så bara försvann de, de är varken i utkast eller på bloggen!! Suur!! orkar inte skriva om de nu, så om jag orkar skriva om de nån gång så blir det inte nu... nu ska jag gå och lägga mej, de är ju ska i morgon ;) till och med friluftsdag.. om de nu blir nu kul me de, vi ska typ gå en bit me sjuorna och sen ska vi äta lunch någonstan ^^ aja om de inte blir så kul så får man ju göra de bästa av saken ;P

Sov gott och dröm sött :) <3

Kickelkalas?



Skolan var väl okej, hitils i alla fall ^^ vi har ju då inte börjat me lektioner än.. hehe :)
Var i skolan max en timme, tre kvart vare nog.. i alla fall så var jag me folk och bada på görväln. Eller jag bada inte för jag tyckte att de var kallt i vattnet :P men ja va me och fick kalla och blöta kramar :D Alltid mysig ^^
Jag drog tidigare än va dom andra gjorde för jag skulle hem till Emma och beställa en tröjja me eget tryck på :) De gick väl på ca 350 kr ungefär lite små dyrt men värt de :D

Nu ska jag måla och vara kreativ ;)
Pusselipuss :) <3

9:an i dag

Hjälp!! i dag börjar skolan igen efter ett långt sommarlov :S jag va inte riktigt beredd på att den skulle börja redan idag..

Men men ha en bra dag så syns vi sen <3.. efter skolan

take my hand, and i will help you up



Ska nog snart va me Johanna, hon sa att jag skulle vänta ett ta :s frågan är hur länge är ett ta? Jag har lite tråkigt.. vill egentligen börja måla på en tavla men jag vet ju inte när jag ska vara me henne så jag kan liksom inte börja.. för om jag börjar så hinner jag bara plocka fram mina målar saker kanske, så de känns rätt onödigt om man säger så..

have a nice day <3


ikea katalog

Godmorgon alla pigga och trötta!!  Sovit gott? <3

Idag ska jag va me Johanna som sagt ^^ men jag tror inte att hon har vaknat än.. men de gör inte så mycket för då hinner jag göra de jag måste hinna innan jag ska va me henne :) typ tvätta håret, klä på mej och sminka mej. Och kolla i den nya IKEA katalogon som har kommit!! :D  Har egentiligen ingenting att kolla efter i den men de är alltid lite kul att få längta lite tills man kan flytta hemmifrån, om ni förstår va jag menar :P

Hare <3

Kort me singstar och airhokey



Tja! Har i dag vart me Hanna och Ablin och Titti :D Titti ville dock inte vara me på bilden så vi kan kalla henne för anonyma titti ;P Jag har ingen aning om va dom två håller på me men rätt flummigt vare :P haha xD
Vi har typ spelat kort och arihokey hela + sjungt lite singstar hela dan, vilket liv vi har asså ^^

Ska va me johanna i morgon :) vet inte riktigt va vi ska hitta på men de ser vi väl då.. hehe de rimmar :) jag är lite små flummig här i min ensamhet hehe tragisk ja låter :P

Kanska borde gå och lägga mej, Sov gött alla <3

Musikspelare ?

Gomorgon alla!! Sovit gott?

Jag funderar på en sak.. Jag funderar åp om jag ska skaffa en musikspelare här på bloggen ^^ va tycker ni? vill ni kunna lyssna på musik på min blogg? om ni vill de så kan ni säga till för då klipp och klistrar jag in en :D

Jag är sur på bilddagboken :s för dom har typ problem där eller nått :/ men kommer inte ens till startsidan liksom :( usch hoppas att felet blir fixat i dag :)

Puss och kram ses i kväll <3

Yellow flowers

 



 



Har vart ute och fotat lite ^^ Typ de ända ntttiga som jag har gjort i dag :P

I´m storng


Foto och redigering: Jag me min SONY alfa 200+macro

I can walk without shoes

Godmorgon godmorgon!! Hur står det till? Jag är typ trött och har insett att de här kommer bli en tråkig dag om jag inte gör nått åt saken ^^ Och det tänker jag göra :)  så småning om när jag har orkat mej upp från den här stolen och orkat klä på mej så då kanske jag drar ut och fotar lite :) har redan två saker som jag vill fota så jag kommer inte hem tomhänt om jag nu går ut och fotar de vill säga :P


Tidsfördriv

Tjaba!! Nu Har jag kommit hem och ätir tillome :)

Hos Hanna satt vi bara och lata oss, spela kort i typ 3 timmar ;P hehe oj då :) och så spela vi lite rävspela också bara för lite omväxling :P haha grymt flummigt blev allt eftersom att vi var trötta, eller i alla fall jag :D haha lite små tragiska e vi nog ^^

Tänkte att jag skulle sitta och leka me mina bilder ett ta nu så att de blir klart nån gång :)


Planer för idag :)

Hej :) Ska nog vara me Hanna idag, vet inte riktigt va vi ska göra men vi hittar nog på nått roligt :)

Jag rä lite små sur på mej själv :P för asså jag har hunnit sätta in ENDAST två bilder i mitt fotoalbum!! Riktigt dåligt gjort asså :P Får typ fixa de i kväll eller nått.. För nu har jag satt upp min sekretär och städat på mitt skrivbord så jag har mycket plats att sitta vid :D

Ha en bra dag puss puss <3


Du tog min ork men inte min vilja att orka

Tja! Har en tråkig dag i dag :P har städat bara typ : /


Foto och redigering: Jag

En till ny pryl i dag ^^

Gokväll! Nu har jag vart på ikea och köpt en fin fin sekretär ^^ jag har börjat bygga på den men hann inte färdigt för typ alla här hemma ska sova nu och de tyckte att jag var för högljudd för att få hålla på me de när de skulle sova :P hehe
Har inte hunnit att fixa me mina foton än så man får väl gör de om man hinner i morgon :) ska vara me Hanna i stan tilla att börja me :D

Nu ska jag nog göra mej i ordning för att krypa till kojs ^^ Sov så gott <3


Bigsmile



JAA!! När jag kom hem från stan så låg det något i min brevlåda...Mina bilder :D Jätte bamse gla vart ja ;) Så i kväll ska jag till ikea och sen ska jag sitta och klistra in bilderna i mitt fotoalbum :)

I stan i dag så har jag köpt en pärm me flikar till, ett skrivblock, en tjock mapp, noteringslappar och typ bokmärken som e klisterlappar :D och de bra är min mamma betalade allt :) Nu har jag en masa kul saker till när skolan börjar ^^

puss o kram så ses vi sen nu ska jag leka me mitt fotoalbum <3

Don´t hurt me

Tja! (igen)
Ska typ åka till satn med min mamma snart :) ska köpa lite grejjor till skolan som börjar snart : /
Ja verkligen hoppas att mina bilder har kommit när jag kommer hem :P


Foto och redigering: Jag Kamera : min sony alfa 200

Inlägg från i går

Tja, jag tänkte att jag skulle prata lite om i går kväll :) De blev försent igår kväll när jag kom hem så jag hann ignet skriva då..
I alla fall, jag gick dit till scouterna :) Det var de första seniormötet jag var på ;) De skulle vara 3 ledare och 14 scouter :P Men.. Vi vara bara 2 ledare och 5 scouter ^^ och dom 5 scouterna var jag, Hanna, Krille, Emma, Jocke och jag känner typ alla dom bra! haha de var ett lyckat lära-känna-varann-möte :P

Men det var grymt kul och flummigt i alla fall. Vi höll på att skratta på oss xP i alla fall vi flickor ;)

puss <3


In the dark


Foto: Jag Redigering: Jag Utrustning: Sony alfa 200 + tamron macro

Jag är grymt trött just nu, jag vet inte riktigt vad jag ska gör av min dag. Jag har ont i magen och huvudet och i kväll ska jag på scoutmöte .. Jag blir helt jättetrött av att bara tänka på det. Att jag måste lämna huset och mina mys kläder.. usch å fy. fast de är nog rätt bra att jag måste ut. Annars så kommer jag bara sitta här hela dan och de blir man ju inte så mycket piggare av :P

puss å hej så ses vi senare <3

You not alone


Foto: Jag redigering: Jag Utrustning: Sony alfa 200 tamron macro


<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/936643/litettroll?claim=fe4f8wnfnst">Följ min blogg med bloglovin</a>

Bilder som inte vill komma

Nä! nu blir jag sur :o jag beställde bilder i fredags och de skulle typ bara ta 3-4 dagar innan de kom, men nu har de gått 5 dagar och dom har inte klommit än : / Så grymt irriterande! Jag hade ju tänkt att sitta och klistra in bilderna i mitt nya fotoablbum i dag.. usch.. hoppas att dom kommer i mogon då, annars blir jag lite lessen.

I´m strong, i don´t need your help


Foto: Jag  Redigering: Jag Utrustning: Sony alfa 200 TRAMON sp macro


Mitt första inlägg

Tja! Välkommen till min lya fotoblogg :) här skriver jag lite om allt och uppdaterar ofta bilder som jag har tagit och sånt ^^ hoppas att ni tycker om den ^^
    Om det är nått fel på bloggen så får ni gärna säga till så att jag kan ändra på det :)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0