Kickelkalas?



Skolan var väl okej, hitils i alla fall ^^ vi har ju då inte börjat me lektioner än.. hehe :)
Var i skolan max en timme, tre kvart vare nog.. i alla fall så var jag me folk och bada på görväln. Eller jag bada inte för jag tyckte att de var kallt i vattnet :P men ja va me och fick kalla och blöta kramar :D Alltid mysig ^^
Jag drog tidigare än va dom andra gjorde för jag skulle hem till Emma och beställa en tröjja me eget tryck på :) De gick väl på ca 350 kr ungefär lite små dyrt men värt de :D

Nu ska jag måla och vara kreativ ;)
Pusselipuss :) <3

Kommentarer
Postat av: Äma

våra tröjor är snyggast :D

2009-09-01 @ 07:57:50
URL: http://unrequited.blogg.se/

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0