kreativ jag känner mej

Godmorgon!! Förlåt och ännu mera förlåt att jag inte har uppdaterat på hela veckan :( men jag har verkligen inte haft tid, Jag har inte varit hemma nånting typ. Jag har gott till skolan lite innan 8 varje dag sen har jag inte kommit hem sen nångång efter 9 på kvällen.. så ni kanske förstår att jag inte har hunnit uppdatera :)

Känner mej väldigt kreativ i dag ^^ vet inte riktigt vad jag ska göra :s ska jag måla, ska jag rita, ska jag fota, ska jag pyssla, ska jag fixa mina foton eller ska jag hitta på nått annat kretivt?? ibland vill man hinna göra allt på en gång!! Va tycker du att jag ska göra?
      Jag funderar på att dra me min far till jakobsberg för att kolla på ipods och mp3s och sen kanske flörta me honom till skopunkten.. men grejjen är väl den att han har någ annat för sej idag så det blir nog inget jakobsberg idag : /




Klippte lugg i går igen :) fast blev inte nöjd.. luggen blev lite för kort och jag sa att hon inte skulle klippa nånting på resten av håret men ändå så är ca 5 cm borta!! Tänker faktiskt inte klippa mej där nått mer nu, det var riktigt länge sen som jag klippte mej där och blev nöjd.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sa att de skulle va vi föralltid..

2009-09-17 @ 13:04:57

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0