LONDON


Piccadeli Circus  (har tyvärr ingen stavning...)


Mittemot vårat hotell.



Två av alla super coola vaxdockor på Madame Tussauds!

 



Stora skit balla skärmar :D


En liten bit av London eye.. (a)

View


och såå.. till sist sista bilden x) eller iaf fall för de här inlägget ;)


Puss på kinden, nu ska jag träna! snart...

I´m back!!!

Hej!! skit va länge sen det var sen jag skrev nått här :o förlåt att jag inte sagt nått om min långa paus... de bara blev så, först va de mycke i skolan å sen var de sommarlov. Min dator har knappt vart på alls under hela sommaren x) men nu är jag här iaf :D ska försöka att uppdatera lite då och då iaf men vi får se hur de blir me de.. (a)

Jag har gjort en ny design oxå! tänke att de kanske skulle bli lite roligare då :)

puss på kinden


RSS 2.0