Vid din sida



Sitter i mörkret med dotorljuste i ögonen och lyssnar på kent..
Känner jordbävningen i magen, undrar om de blir mat snart..
Funderar på om jag får besök i kväll som jag har önskat, men de kankse blir försent för honom, jag vet inte...
Annars hamnar jag nog själv framför tv förhoppningsvis med en skål glass eller godis.

Har faktiskt fotat lite i dag, hade tänkt att ladda upp nått men jag tror inte jag orkar, för jag hitter inte skadden så jag kan inte få över bilderna på datorn :( men i morgon! eller på söndag kväll så ska dom upp :) och jag ska försöka att börja med blogg designen också.

Puss





Kommentarer
Postat av: Emma

är bilden i inlägget din egen? den är fin iaf :) ser fram emot nya bilderna också :P ♥

2010-03-27 @ 10:20:40
URL: http://unrequited.blogg.se/emmavarning

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0