Tanken som räknas



HEEJ!! ni måste trott att jag har dött eller nått, men det är bara de att jag har väl haft det ganske tufft nu om man säger de med enlka ord... :P

Jag sitter i ett varmt rum
har halsduk och huvudverk som dunkar i takt me kent
jag fryser, men nej! jag är inte sjuk jag är bara skum 
har eng läxa på gång men det går trögt med min huvudverk...

I alla fall.. vet ni vad jag ska göra om två veckor ungefär?! efter påsk asså, Jagb ska åka till Jönköping och hälsa på min älskade kusin! i hela fem dagar om jag får som jag vill ;) åå jag längtar såå! 

Och jag har bestämt mej för att försöka fota mera. typ ha me min kamera mera men då behöver jag ett plast skydd till displayen så att de inte blir repor när den ligger i min väska. så de är väl nått som jag bör köpa för de pengar jag får nu vilken dag som helst...

Jag ska nog oxå försöka att skriva här mera men de beror på allt annat oxå.. om det blir för mycket annat så hör ni antagligen inte av mej på ett tag igen... men jag ska försöka iaf :) å det är ju tanken som räknas.


Puss 

Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0