Kaffechoko!



Kaffechoko!!! det är så gott! :D hälften varm oboy och hälften kaffe ;)

Jo nu sitter jag här igen.. tänkte försöka att göra lite so läxa innan jag måste gå till skolan för nationellt prov -.- Engelska uppsata och vi får inte ens lyssna på musik när vi skriver... Engelska är ju mitt bästa ämne också :o så det här kommer ju gå super bra... eller nått :/

Nu ska jag äta upp min macka sen får vi se om jag hinner me nån So nu på morgonen... Annars får jag göra det plus No sen efter skolan -.-

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

åh, ja saknar verkligen de där korridorerna, och de där folket :/ vilksjöskolan borde varat föralltid. . . :/

2011-01-06 @ 10:27:00
URL: http://vapausphoto.tumblr.com

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0