Hjätrat mitt



Heej! Nu så tänker jag skriva ett inlägg, De var ett tag sen liksom ^^
Min kusin var här alldeles nyss :D skit kul var det, vi var i stan och i kista, vi var hemma lite också faktiskt ;) vi bara flumma och garva typ hela tiden :/ vi blir så när vi är trötta och äter godis ;) ni vet socker xD

I kista så var vi och tittade på bio :) Vi såg Sherlock Holmes Och Dr Watson :D Den var skit bra, var både rolig och spännade ;) jag rekommenderar er att se den :) i alla fall ni som dålig och lite smådryg humor typ :P haha nä jag skojja :P SE DEN!! säger jag bara ;)
Synd att du åkte hem Jessie , Sakar ditt sällskap <3 jag får komma och hälsa på dej snart tycker jag :)

Nu ikväll så kommer hela tjocka släkten typ :P min lille bror fyller 11 år och det måste ju firas ^^ inte sant?
Tänkte att jag kanske skulle lyckas med att ta några fina bilder det var så länge sen jag fotade :( Fy på mej!
Vi får se hur de blir :)

Tänkte att jag skulle börja på en bloggdesign nu när jag sitter vi datorn och känner mej kreativ :D

Ha en bra fortsättning :) <3

Kommentarer
Postat av: J e s s

Åh gumman, jag hade hur kul som helst :) haha det brukar ju spåra ur endel när vi umgås... men vi kom ganska lindrigt undan denhär gången ändå (?) :D hahaha gud vad mysigt vi hade egentligen (: sjukt bra att vi kan åka så snabbt och oplanerat till varandra ju! JA du är så välkommen så :) helg som lov , whenever you like. Sköt om dig nu, puss på dig min fina flicka <3

2010-01-07 @ 22:03:37
URL: http://fagerkvisten.blogg.se/

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0