Prosit...




Sitter på landet med en  tjock förkylning i näsan... orkar inte göra så mycket men jag har bestämt mej för att efter detta inlägg stänga av datorn och antingen lära men lite 2x2x2 kub eller sätta mej ner och vara lite kreativ :) men vi får se, jag börjar få en jobbig huvudverk...

förlåt att jag inte har vart så social den här vecken men ibland har man bara inte tid.. ska till min söta kusin på tisdag! :D nu gäller det att bli frisk -.- och en sak till jag har skaffat mej riktigt rött hår! och de är awesome! :D jag har också ett påskägg fullt med godis som jag har tröttnat så mycket på :o nån som vill ha?

Gla påsk :) å ingen  puss den här gången eftersom jag är förskyld och vill inte smitta ner er 

Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0