Daydreaming



Satt nyss och gjorde en musik-läxa som gick ut på att lyssan på ett symfonistycke och fantisera fram en del av en film där stycket spelas. ganska kul faktiskt men nu är jag klar ialla fall :)

förlåt att jag inte skrivit på ett tag men jag är dålig på de här att ta mej tid och sätta mej vid datorn ett tag...

I alla fall så var jag hos min kusin i jönköping nästan hela förra veckan! det var riktigt kul! och jag längtar tibax... i alla fall så blev de några bilder, inga bra tror ja.. men ändå. men just nu är jag för slö för att orka lägga in dom på datorn och redigera dom... så nu ska jag gå och kolla på Ghost whisperer och äta nått... egoist x)

Puss på er i alla fall

Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0