hejhej

Usch på mej!! jag sa att jag skulle börja uppdatera lite oftare men va blev de av de?? :O måste verkligen skärpa mej nu om de här ska funka nå bra.

Hej i alla fall :D hur har ni de?? jag är nu hemma på mitt tre timmars långa hål -.- skulle egentligen pluggat men de faila för jag blev så trött och hade väldigt mycket lust att sitta vi datorn ett tag ^^ Så nu sitter jag här ungerfär 20 minuter innan jag börjar och skriver ett inlägg och mässar lite me min pojke.. Mohaha han är i skolan men de är inte jag.. haha... faaast han slutar före mej -.- jag slutar kvart över fem :/ fast det är bara för att jag har musikverksta :) och det är kul ;)

Nä jag måste nog gå nu faktisk annars så kommer jag försent och de vill man ju inte ^^

Ha en bra dag så ses vi nog i kväll :D 

Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0