My yesterday

Godmorgon världen !! hur mår ni i dag? Jag känner mej trött och lite seg i kroppen.. hoppas att man inte blir sjuk. Både min mamma och bror har vart sjuka så de är inte så jätte omöjligt att jag också blir sjuk :(

Igår rörde jag på mej som jag egentligen gör i genomsnitt på ca två veckor :o de var lite små jobbigt men gick bra i alla fall (med min onda hand). 
      Jag cyklade här i från viksjö till kallhäll där jag mötte min pojke :) därifrån cyklade han och jag till upplandswäsby för att kolla på nån uppvisning som bara var i en kvart -.- när de var slut så cylkade vi tillbaka till kallhäll för att få pengar till lunch :) Så vi cyklade till jakobsberg för att äta lunch.. när lunchen var slut så ville vi ha godis så vi åkte till ica viksjö för att köpa de :P sedan slutade de hemma hos mej :D Då var vi helt slut hela kroppen (huvudverk hade man också -.-) Så vi satte oss framför tv och spelade Wii SPORTS för att få sitta still lite ;) Med sockerkickar och trötta ögon blev det riktigt flummigt och svettigt :D Mem sen skulle han hem :( då var kl i och för sej lagom sent så där.. och de var skit kallt ute.. Jag följde honom typ halva biten me cykel eftersom att jag hade rört på mej så lite under dan ;o

De var typ vad jag gjorde i går.. så i dag ska jag ta det lugnt och läsa min svenska som jag ligger lite efter i :s... kanske händer att jag drar hit han senare i dag om han vill kolla på film med mej eller något sånt ^^


Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0