Water in a colour

Tja tja! Hur har ni haft de??
Själv har jag haft det lite stressigt om man säger så :P
Ska ha ett litet typ "halloweenkalas" me Hanna nu på fredag :D Längtar massor massor. Det kommer folk som man inte har träffat på ett tag heller :D ååå längtar och saknar!

Idag är en liten stressig dag.
Ska först till stan me Titti och köpa presenter :D Sen så måste Titti hem och då ska Rasmus och Hanna komma och möta mej i stan så ska vi köpa lite halloweenpynt och annat kul ;) När vi är hemma igen så blir det väl till att ringa dom som inte än har svarat på om dom ska komma eller inte :P Kanske att vi köper lite mat i dag oxå det får vi se lite... Jag vet att det är nånting som saknas men jag kommer inte på det just nu, så det märker jag sen antar jag ^.^ 

Min bror bada i sommras, Jag vill bada!!


Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0