Klantigt värre

Hej hej! :)
Jag är lite sur på mej själv just nu :/ Jag ahr konsthistoria prov i morgon och gissa :O jo jag har lyckats med att glömma häftet som man ska plugga på i skolan -.- Det var ju lite jobbigt om jag får säga det själv.. hur ska jag nu plugga? O.o
Jag har ju i och försej gjort tankekartor i ett block här hemma som jag kan plugga på :) men tabben är väl den att det inte finns några bilder i dom ju :(
På provet så kommer det att vara bilder som man ska skriva vad det är för stil på bilden och vilket årtal som den målades (cirka) och så ska man skriva vilken konstnär det var som målade tavlan..
Lycka till säger jag bara nu när jag har häftet här hemma att plugga med också...

Aja ha en bra kväll nu ska jag gå och göra te till mej :D

Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0