Håkan??

Go'dag :D
Hoppas att ni har haft en bra dag ^^ Ja har haft de tror jag. jag har inte haft en dålig dag i alla fall :)

Så nu sitter jag här och provlyssnar på Håkan, vet inte riktigt vad jag tycker om honom. Har hört både bra och dåliga kommentarer om honom. Tänkte att jag skulle skaffa mej en åsikt ^^ Vad tycker du om Håkan hellstöm??

Jag känner mej lite mindre samrt när jag sitter här vid datorn i stället för att göra mina läxor, Det är en del faktiskt -.- Har en hel uppsats att skriva tills på onsdag, har inte ens börjat på den..

Bäst att börja med den nu kanske.. Vi ses sen :) förhoppnings redan i kväll ^^ kanske att det blir lite bilder då också, var nyss ute och fotatde :D

Kommentarer
Postat av: iris

håkan e inte bra ^^

wanna be håkan kommer imorgon btw :D:D

2009-10-10 @ 13:56:22

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0