Födelsedag som brunett

Tja Tja!!
Hur är det med er då?
Själv är jag på strålande humör :D Fyllde 15 igår ;) Så i dag får man gäster :)
Lite småstressigt blev det måste jag säga ^^ eftersom att våran frys paja, Så vi var tvungna att åka och köpa en ny frys och de tog ju en del tid liksom :P  Och all glass smälte så den fick ta köksavloppsvägen ut :( men aja det blir tårta i kväll ändå så :D



Hehe har färgat mitt yberblonda hår typ brunt ^^ Det blev inte så bra som jag hade hoppats på eftersom de blev nån slags lila färg i det också..inte precis vad jag hade tänkt mej :/ så jag kommer nog färga igen snar för att få det lite mera brunt och lite mindre lila ;)
Nu måste jag springa ner till ica och köpa lite chips till i kväll :D
Bye Bye

Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0