In the cold rain with a bag on my back

Gokväll!!
Hur har ni haft de?? :)

Jag kom hem från en hajk för mågra timmar sen bara.. Kruthornet vare jag var på ;) De var skit kul och ansträngande och blött :P Åkte dit i fredags, då fick man i alla fall sova inne i en skoutstuga eftersom att vi bara var ca 7 personer då. Hajken som igentligen inte var någon hajk utan en tävling började på lördagen, då kom alla deltagere.. Och regnet.. och blåsten. Såå typiskt att det ska börja regna och blåsa just som man ska ut och gå långt med packning och sånt. Det gick rätt så bra, bara att de mästa i ryggsäcken blev kallt och fuktigt.
         Vi sov i vindskydd ute i skogen den natten, de var kallt måste jag säga! Det var nästan så att man vaknade utanför vinskyddet (det hade regant hela morgonen typ) så en bit av min sovsäck hade blivit blöt -.- 
         Resten av dagen var väl rätt så bra, man slapp släpa på ryggsäcken i alla fall ^^

Nu sitter jag här framför datorn och små fryser lite, och funderar på att gå oc sätta sej framför en film med en varmkopp choklad för att få en kvälls helg innan skolanbörjar igen..

Jag känner att jag börde fixa min bloggdesign snart också.. men jag har ju inte tid liksom :( men det måste bli snart faktiskt ^^

Ha de så bra så ses vi så snart som möjligt :)


Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0