Random picture



Tjaa! Har så dåligt samvete för att jag inte har vart så social på sistone :( men jag har haft så mycket med allt! typ gymnasival, läxor, prov, scouter och privata bekymmer så jag har inte ens haft tid att starta datorn. den har vart avstängd i ca två veckor skulle jag tro :o men aja nu är jag här, och de e de som räknas :) eller?

Jo i dag så har jag vart på gymnasiemässan med Johanna och mina föräldrar, helt ok gick det :) fick lite papperslappar som jag nu har suttit och sorterat ^^ efter gymnasiemässan så åkte jag och Johanna till kista för att hitta kläder nu när man har lite pengar :) känner mej dock lite misslyckad på den punkten.. Jag hittade ingenting!! eller jo en mascara men det är ju inte de roligaste att köpa alla gånger :P

Nu ska jag gå och dricka ett glas med jätte kallt vatten ;) ses senare ^^ puss puss

Kommentarer

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0