In the dark


Foto: Jag Redigering: Jag Utrustning: Sony alfa 200 + tamron macro

Jag är grymt trött just nu, jag vet inte riktigt vad jag ska gör av min dag. Jag har ont i magen och huvudet och i kväll ska jag på scoutmöte .. Jag blir helt jättetrött av att bara tänka på det. Att jag måste lämna huset och mina mys kläder.. usch å fy. fast de är nog rätt bra att jag måste ut. Annars så kommer jag bara sitta här hela dan och de blir man ju inte så mycket piggare av :P

puss å hej så ses vi senare <3

Kommentarer
Postat av: Emma

häi, förlåt men jag kände mig tvungen att kommentera,

du har skrivit "i kväll" två gånger i samma mening och det såg lite kul ut :P <3

2009-08-13 @ 10:05:52
URL: http://unrequited.blogg.se/emmavarning

Skriv nåt om inlägget här :

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress : (Bara jag ser)

Blogg? :

Något på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0